Groepslessen

Doe jij al jaren mee met die ene bodypump les? Sta jij achteraan? Boek jij bijna geen progressie? Krijg je niet de aandacht die je nodig hebt? Wil jij starten met sporten?

Kies dan NU voor de: ‘’30- minut fatburning workouts’’ van Boddieplan.
WIJ ZIJN GESPECIALISEERD in 3 groepslessen; HIIT, CYCLING, BOKSCONDITIE, de populairste en effectiefste groepslessen van dit moment!

BURN & HAVE FUN! Zoveel mogelijk vet verbranden in een korte tijd en nog plezier hebben ook!!


Aanbod lessen (tijden en dagen) worden aangepast naar de vraag van de klant!
Wil jij trainen in groepsverband op motiverende muziek met een trainer die er voor jouw is?

Waarom groepslessen bij Boddieplan?
Niet gewoon wat doen maar groepslessen met een doel.

In een kleinschalige setting onder meer aandacht om op een goede manier het uiterste uit jezelf te halen tijdens elke les!

Passen deze groepslessen bij mij?

  • Wil jij gemotiveerd worden?
  • Wil jij plezier hebben?
  • Wil jij persoonlijke aandacht?
  • Wil jij geen grote groepen? (max. 10)
  • Wil jij resultaat halen en je fitter voelen?
  • Een training welke uitdagend is ongeacht je niveau?


Maak VRIJBLIJVEND kennis met onze lessen in de GRATIS PROEFWEEK!

HIIT, Full body

De effectiefste full body workout! Je traint je gehele lichaam in slechts 30 minuten. Elke training is anders en zal variëren in arbeid vs. rust. Dit om je hartslag snel te laten stijgen en ook weer snel te laten zakken. HIIT, full body is DE ECHTE VETBURN training!

Cycling

Cycling is een effectief fietsprogramma voor iedereen die wil afslanken of de conditie wil verbeteren! Tevens is cycling het minst belastend voor de gewrichten dus voor ieder niveau toegankelijk!  Bij een cycling les verbrand je ongeveer 500-700 kcal per les. Cycling maakt een einde aan overtollig vet op het gehele lichaam!

Buikspier kwartier

Het ”POWERHOUSE” de buikspieren! Je traint je rug, bekken, heup waardoor deze sterker worden en je minder vatbaar bent voor blessures en je trainprestaties verbeterd!

Boksconditie

Boksconditie training hierbij kun je al je energie kwijt op een van de bokszakken of op de stootpads. Bij deze training train je zowel kracht als je conditie.

Yoga

Yoga is de ontspanning na een week hard trainen! Je doet verschillende yoga oefeningen om de spieren weer op te rekken. Zo voorkom je blessures en ben je je bewust van je eigen lichaam. 

Bootcamp

Bootcamp! Lekker buiten trainen met elkaar, fun staat voorop en je hele lichaam zal getraind worden!