GRATIS 32 Afvaltips

Hoi wij zijn het team van Sportstudio Boddieplan.
Hierbij geven wij 32 tips om af te vallen en je energieker te voelen voor een langer en fijner leven.
De tips zijn gedurende de dag opgebouwd vanaf het opstaan tot aan het slapen gaan.
Doe er je voordeel mee en veel plezier!

07:00 | 1 Goede morgen!
Start je metabolisme met een groot glas lauw water (+ vers citroensap)

07:30 | 2 Ontbijt eiwitrijk binnen 30 minuten na het opstaan met bijvoorbeeld magere kwark en noten. Voeg daarbij een beetje kaneel

08:00 | 3 Begin je dag actief en ga met de fiets naar je werk. Ook als het waait. De wind is je beste trainingspartner en hij is nog gratis ook! De buitenlucht is heerlijk fris en brengt veel vitaminen met zich mee

08:30 | 4 Zit op kantoor op een swissball dit bevorderd een sterke rompstabiliteit en een rechte houding. De kleine spiertjes in je romp worden geactiveerd

09:00 | 5 Drink verse groene thee of maximaal 2 koppen koffie per dag

09:30 | 6 Eet elke 2,5 uur om je metabolisme op gang te houden, 6x per dag, gebruik visolie.

10:00 | 7 Heb je een ziekte, blessure of een specifiek doel? Sport met persoonlijke begeleiding zodat je sneller resultaat bereikt

10:30 | 8 Heb je last van overtollig vet? Verwijder het veilig en pijnloos met een Cryokuur.

11:00 | 9 Drink gedurende de dag veel water, haal ook voor je collega’s 😉

11:30 | 10 Heb je last van een vermoeid en futloos gevoel? Wellicht heb je te veel afvalstoffen. Probeer lymfedrainage

12:00 | 11 Eet eiwit rijk producten voor sterkere spieren ook tegen botontkalking. Denk aan eieren, noten/zaden, vis/vlees, magere kwark, kaas (feta, geit, hüttenkäse)

12:30 | 12 Eet groene producten uit de natuur dus broccoli, bladgroente, kool, erwten, peulen etc

13:00 | 13 Loop een stukje buiten i.p.v. een power nap na het eten. Dit bevorderd de spijsvertering en verminderd een slaapverwekkend gevoel

13:30 | 14 Onverzadigd = Oké

14:00 | 15 Heb je lekkere trek? Neem suikervrije kauwgom of poets je tanden

14:30 | 16 Snack rauwkost zoals snoeptomaatjes, wortels (van het land), komkommer, selderij, paprika of venkel

15:00 | 17 Heb je behoefte aan een strakkere huid? Kom relaxen met een Liposport behandeling en daarna even kort sporten

15:30 | 18 Heb je behoefte aan afwisseling? Sport dan zowel binnen als buiten en combineer krachttraining met een cardiotraining

16:00 | 19 Vermijd frisdrank en vruchtensappen, ook light producten. Kies voor water. De rest komt later

16:30 | 20 Eet fruit apart van je maaltijd, de eiwitten uit je voeding worden minder goed opgenomen als ze in aanraking komen met de zuren van fruit. Als je fruit neemt, kies bij voorkeur voor citrusvruchten omdat deze je insulinespiegel minder hard laten stijgen waardoor deze ook minder snel daalt

17:00 | 21 Sporten met een kleine groep is extra motiverend. Tevens krijg je bij Boddieplan de extra begeleiding van een trainer die je door de training sleurt

17:30 | 22 Wanneer je zelf kookt kun je ook zelf bepalen wat je kookt zelf, JIJ bepaald!

18:00 | 23 Eet rustig en niet voor de televisie. Neem de tijd en aandacht voor je maaltijd

18:30 | 24 Maak een lijstje dan haal je nooit te veel. Ga met een volle maag boodschappen doen om verleidingen te voorkomen

19:00 | 25 Sport 3x per week voor continuïteit en beter uithoudingsvermogen

19:30 | 26 Koop onverpakte producten zoals groente, fruit, eieren vlees, vis, rauwe noten

20:00 | 27 Met yoga raak je fysiek en mentaal weer in balans. Daarnaast wordt je ook soepel als een hoepel

20:30 | 28 Neem eens een douche met afwisselend warm en koud water, dit bevorderd de doorbloeding en daarmee de verwijdering van de afvalstoffen en dus minder spierpijn ☺

21:00 | 29 JA CHOCOLADE MAG! Eet pure chocolade met een hoog cacao percentage.

21:30 | 30 Krachttraining….

22:00 | 31 < 100 jaar NO alcohol (exclusief rode wijn)

22:30 | 32 Breng je omgeving op de hoogte van je doelstellingen zodat zij je kunnen stimuleren/motiveren en rekening houden met jouw nieuwe levensstijl. Samen ben je sterker

23:00 | Bonus Rust = herstel! Herstel is belangrijk voor opbouw en verbetering

07:00 | Opstaan en gaan met die banaan!

Mocht je naar aanleiding van deze tips nog vragen hebben kun je ons altijd mailen of bellen.

072-5722572
info@sportstudioboddieplan.nl
www.sportstudioboddieplan.nl

Geen reactie's

Geef een reactie